Loading...
غذای رژیمی ۱۳۹۷-۴-۱۷ ۱۲:۱۰:۲۷ +۰۴:۳۰

غذای رژیمی

توی این صفحه میتونی دستورهای غذای رژیمی روببینی.اگر مثل من گاهی مشکل اضافه وزن پیدا می کنی و میخوای که دوباره به وزن ایده آل خودت برگردی، میای توی گوگل و سرچ میکنی” غذاهای رژیمی”. ممکنه غذاهای متنوع پیدا نکنی. بخاطر همین ما این صفحه و دستوراتش رو کمی متفاوت درست کردیم. غذاهایی گذاشتیم که سالم تر هستن و با فرهنگ غذایی خودمون کمی تفاوت دارن.بلخره تنوع لازمه. همیشه که نمیشه غذای رژیمی بادمجون کبابی و یا کدوی آب پز باشه. خلاصه اینکه ما تصمیم داریم برات خبرها و دستورهای غذایی جدید بیاریم و مواد غذایی مفیدی رو بهت معرفی کنیم که جاش توی سبد غذای ایرانی خالیه. ماقصد داریم بهت آواکادو و کنگر فرنگی (آرتیشو)  و  ….معرفی کنیم .سبزیجاتی که خیلی مفید و پرخاصیت هستن و به تازگی توی بازارهای تره بار دارن جا باز میکنن و خاصیتهای خیلی زیادی مخصوصا برای خانمها داره. شکر قهوه ای و برنج قهوه ای رو معرفی کنیم . برات با این مواد آشپزی کنیم تا سالم تر باشی . ممکنه این مواد نسبت به نوع سفیدشون  (که ضررشون بیشتره) ،کمی گرونتر باشن، اما در عوض سالم تر هستی و پول دارو و ویزیت دکتر کمتر میدی.

تو برای ما مهمی

  • مرغ فیلی

مرغ فیلی

مرغ فیلی رو شدیدا توصیه می کنم درست کنین و نوش جان کنین. خیلی راحت و سریح حاضر میشه و مناسب برای روزهایی که کلی کار دارین و وقت آشپزی ندارین و ضمنا رژیم هم

  • خوراک میگو و سیر اسپایسی

خوراک میگو و سیر اسپایسی

خوراک میگو و سیر اسپایسی یه وعده دریایی خوشمزه و جدیده. این غذا رژیمیه و هر ۴ تا دونه از این میگو ها برای شام رژیمی خوب و مناسبه. کل این مواد ۳۹۵ کالری انرژی

  • سالاد میگو و آواکادو

سالاد میگو و آواکادو

دوستای گل سالاد میگو و آواکادو یه وعده واقعا سالم که پر از فیبر و امگا۳ است. بسیار مناسب برای ورزشکارا. این سالاد از وعده هایی هست که صدف طاهریان مصرف میکنه. خیلی هم آسون

  • پک میگو و سبزیجات

پک میگو و سبزیجات

دوستای عزیز  پک میگو و سبریجات ، یه غذای دریایی رژیمی خیلی خیلی آسون و سالم هست که امروز براتون پست میکنم.  برای این روزها که ممکنه حس و حال آشپزی نداشته باشین. ام خب

  • میگو با سس ماست و گشنیز

میگو با سس ماست و گشنیز

میگو با سس ماست و گشنیز یه وعده غذای رژیمی و خوشمزه س که خیلی طعم متفاوتی داره و کلا زمان پخت و آماده سازیش ۲۰ دقیقه هم نمیشه. یه دستور غذای خوشمزه دیگه با

  • مرغ مزه دار شده با سبزیجات و سیب زمینی

مرغ مزه دار شده با سبزیجات و سیب زمینی

مرغ مزه دار شده با سبزیجات و سیب زمینیکم کالری، که با ادویه ایتالیایی مزه دار شده رو درست کنین که خیلی خوش عطره. ادویه ایتالیایی رو توی پستهای قبل توضیح دادیم که میتونین دستورشو

  • جوجه کبابی با سس پستو

جوجه کبابی با سس پستو

جوجه کبابی با سس پستو طعم متفاوتی از جوجه کباب هست. این روزها در کنار طعم کلاسیک و قدیمی و همیشگی جوجه کباب، طعمهای جدیدی در حال اضافه شدن به دستورهای غذایی هستن که یکی

  • میگو با گوجه خشک شده

میگو با گوجه خشک شده

میگو با گوجه خشک شده ، غذای خوشمزه با طعم متفاوت از میگو رو که خیلی هم آسونه و کلا ۱۵ دقیقه بیشتر طول نمیکشه امتحان کنین. درباره خاصیتهای گوجه خشک شده هم قبلا گفتم

  • مرغ اسپایسی با نخودفرنگی

مرغ اسپایسی با نخودفرنگی

دوستای عزیز مرغ اسپایسی با نخود فرنگی پر از پروتئینه و خیلی خوشمزه س. این غذا رو میتونین با نخود فرنگی دون شده یا اگر فصلش بود با غلاف نخود فرنگی بپزین که در هر

  • پک مرغ و سبزیجات

پک مرغ و سبزیجات

پک مرغ و سبزیجات، یه وعده فوق سالم و کم کالری برای رژیم دارای عزیز  و خوش هیکلایی که باشگاه میرن. عالیه مخصوصا برای شام رژیم لاغری.. پک مرغ و سبزیجات - - سینه مرغ

  • سینه مرغ با سس سیر

سینه مرغ با سس سیر

دوستای گل، امروز یه حالی بدیم به ورزشکارا _فیتنس کارا_ دوستای بادی بیلدینگی و یه وعده محشر و خوب براشون پست کنیم.این غذا رو با سبزیجات بخار پز یا گریل شده مثل آرتیشو و سیب

میگو کبابی با سس مرکبات

این فصل، هم فصل میگو دریایی هست هم فصل مرکبات ، میگو کبابی با سس مرکبات ، این وعده دریایی رو بپزین و نوشجون کنین.  این غذا رژیمی و کم کالریه و برای کسانی که

  • چیپوتل سالمون

چیپوتل سالمون

چیپوتل سالمون یه مکزیکی زمستونیه. دوستانی  در کانال تلگرام پیام دادن و درخواست غذاهای مناسب این فصل رو داشتن. منم گشتم وچیپوتل سالمون، این غذای رژیمی رو پیدا کردم. این سس خیلی خیلی طعم خوشمزه

  • سوپ طلایی

سوپ طلایی

سوپ طلایی به دلیل ویتامینهای زیادی که داره مناسب برای این فصله و برای سرما خوردگی خوبه. اگر از طعم سوپهای تکراری با مواد تکراری خسته شدین پیشنهاد میکنم سوپ طلایی رو بپزین. سوپ طلایی

  • سالاد خیار و تربچه

سالاد خیار و تربچه

سالاد خیار و تربچه یه سالاد کاملا رژیمی و سالمه . کسانی که رژیم لاغری دارن میتونن یه کاسه بزرگ از این سالاد رو برای شام و یا با وعده ناهار جای سالادهای دیگه مصرف