دستورهای غذایی بدون برنج رژیمی و غیر رژیمی ۱۳۹۷-۱-۳۱ ۱۲:۵۵:۳۵ +۰۴:۳۰

بی برنج می خواد چیکار کنه؟

دوست عزیزی که به بی برنج اومدی، سلام

اینجا میخوایم با کمک چند نفر و کسانی که میان اینجا از سایت ما دیدن میکنن حرکت جدیدی رو شروع کنیم. می خوایم یه تغییر کوچولویی در فرهنگ غذاییمون ایجاد کنیم و غذاهایی که بدون برنج سفید (فراوری شده)  درست شدن بیشتر مصرف کنیم.همیشه در وصف فایده های برنج مطلب زیاد خوندیم اما باید بدونی که برنج سفید ضررهایی هم داره.اینجا از برنج قهوه ای هم استفاده می کنیم اما از برنج سفید هرگزززز.با ایجاد کمی تغییر در فرهنگ غذاییمون از ورود برنجهای خارجی، غیر ارگانیک و آلوده به سرب و افزایش انواع بیماری خودمون و عزیزانمون جلوگیری کنیم.بی برنج میگه “برنج نخوردن مساوی با ریزش مو نیست”.با جایگزینی مواد مغذی مناسب  نه تنها هیچ آسیبی که به بدنت وارد نمیکنی ، بلکه باعث بهبود سلامتی و مصرف کمتر دارو هم میشی. اینجا همه جور غذا هست بعضیاش رژیمیه و بعضیاش غیر رژیمیه .برای سلامت بیشتر ورزش لازمه.ورزشهایی که در خونه می تونی انجام بدی فقط در صفحه اینستاگرام هست . ویدئو های دستورات غذایی هم که درست کردم  علاوه بر صفحه اینستاگرامم در آپارات هم قابل دیدنه.ما دوست داریم تو سالم باشی.

پس با بی برنج همراه باش

  • سوپ عدس

سوپ عدس

سوپ عدس از اون دسته غذاهایی هست که کلی ویتامین رو یکجا وارد بدن میکنه. اگر شما کودک بد غذا دارین، سوپ عدس یک غذای عالی هست تا کلی از ویتامینهای بدن کودکتون رو یکجا

  • تست شکلات فرانسوی

تست شکلات فرانسوی

تست شکلات فرانسوی تست شکلات فرانسوی صبحانه گیاهی و پر از پروتئین است و حدودا ۲۸۰ کالری دارد.بسییار خوشمزه و متفاوت. مناسب برای قبل از باشگاه. تست شکلات فرانسوی - - شیر سویا (یا شیر

  • خوراک کلم قمری

خوراک کلم قمری

شاید کلم قمری از اون دسته سبزیجاتی باشه که کمتر ازش استفاده میشه. اما خیلی مقوی و پر خاصیته. امروز براتون یه خوراک خوشمزه ازش پست میکنم که خیلی سریع هم حاضر میشه.فقط ممکنه کمی

  • مرغ فیلی

مرغ فیلی

مرغ فیلی رو شدیدا توصیه می کنم درست کنین و نوش جان کنین. خیلی راحت و سریح حاضر میشه و مناسب برای روزهایی که کلی کار دارین و وقت آشپزی ندارین و ضمنا رژیم هم

  • سیب زمینی رُست شده ایتالیایی

سیب زمینی رُست شده ایتالیایی

سلام دوستای عزیز.. امروز یه دستور غذای بدون برنج و خوشمزه اما کمی پرکالری براتون پست میکنم . سیب زمینی رُست شده ایتالیایی رو میتونین جای ناهار یا شام هم بخورین اما باید مراقب کالریش

  • خوراک میگو و سیر اسپایسی

خوراک میگو و سیر اسپایسی

خوراک میگو و سیر اسپایسی یه وعده دریایی خوشمزه و جدیده. این غذا رژیمیه و هر ۴ تا دونه از این میگو ها برای شام رژیمی خوب و مناسبه. کل این مواد ۳۹۵ کالری انرژی